Irodáinkat azon cégeknek ajánljuk:
- akiknek számít, hogy kellemes zöldövezeti környezetben dolgozzanak és fogadják üzletfeleiket, ahol tisztább levegő és jó parkolási lehetőségek várják
- akiknek fontos, hogy kollégáiknak, alkalmazottaiknak plusz szolgáltatásokat nyújtsanak, mint például a wellness- és sportközpont kedvezményes használata
- akik tevékenységük során konferenciatermeket is igénybe vesznek
- akik üzleti partnereiknek szálláslehetőséget is biztosítani szeretnének
- akik tudják, hogy sok időt és pénzt spórolhatnak azzal, hogy helyben megoldott az étkezés, irodaházi ételbárunkban többek között többféle fogásból választható ebédet kínálunk kedvező áron
- akik vendégeiket, üzleti partnereiket reprezentatív környezetben, irodájukhoz közel szeretnék megvendégelni, akár a szálloda vendéglátó egységeiben, akár a wellness- és sportközpontban egy kötetlen bowlingjátszma keretében
Irodabérlőink a következő szolgáltatások árából kapnak kedvezményt:
- wellness- és sportközpont
- szállás
- étterem
- konferenciaközpont
Az 1992-ben épült irodaház Óbudán a III. kerületben, a Főtér közvetlen közelében helyezkedik el. A hétszintes, modern épület szintenként könnyen alakítható, a földszint ügyfélforgalom kiszolgálására kiválóan alkalmas.
Megközelíthetősége gépkocsival és tömegközlekedési eszközökkel rendkívül egyszerű, az épülettől néhány percnyi séta távolságban található az Árpád híd, ahol számos busz, villamos valamint a HÉV megállója található.
Az épületben korábban bank üzemelt.
Budapest, XVI. Hunyadvár u. 56. Hrsz: 105676
Elhelyezkedés: kiváló levegőjű, ősfás környezetben,
Ó-Mátyásföldön, a Külkereskedelmi Főiskola közelében, saroktelken.
Általános leírás: 2 emeletes, szintenként nettó kb. 220 nm, cseréptetős, padlással ellátott téglaház 450 nöl telken. Megjelenése rendezett, gondozott, fotója mellékelve.
A KIADÓ BÉRLEMÉNYEKRŐL ALAPRAJZOK CSATOLVA.
Iroda bérleti díj felújítási színvonaltól függően:
7,0 – 9,0 €/nm/hó+ÁFA.
Üzemeltetési díj II. emelet: kb. 3 €/nm/hó+ÁFA
Közös költség földszint, I. emelet: kb. 6000,- Ft+ÁFA/bérlemény/hó
Parkolási lehetőség: telek körül (saroktelek), kb. 12-15 személygépkocsi.
Bérbeadó: IRODAREX Kft. 1165 Budapest, Hunyadvár u. 56.
A Hungarian Trade Center Irodaház Pest belvárosának egyik tömeg-, illetve távolsági közlekedési csomópontjának - a Nyugati pályaudvar - közvetlen szomszédságában található. A Bajcsy-Zsilinszky út - Váci út, Teréz körút - Szent István körút kereszteződésében lévő Nyugati tértől 150 méterre. Központi, mégis csendes helyen, bankok, kulturális intézmények, üzletközpontok közelségében.
- Exkluzív cégképviselet állandó irodahasználat nélkül.
- Az irodaház irodáit és tárgyalóit csak arra az időre bérli, amikor ténylegesen használja.
- A Hungarian Trade Center reprezentatív címét az irodaház ügyfele saját üzleti címként használhatja.
- Az irodaház széles ügyfélköre új vevőkapcsolatok lehetőségét biztosítja.
- Saját személyzet foglalkoztatása nélkül szakképzett titkárság segíti ügyfeleink munkáját.
- Munkaerőköltség csak a tényleges igénybevétel alapján merül fel.
- Komolyabb invesztálás nélkül színvonalas iroda, technikai felszerelés áll rendelkezésére.
- E háttérszolgáltatásokkal partnerei felé a sikeres, tiszteletreméltó cég benyomását kelti.
- Rugalmas szerződési feltételek, rövid bérleti idő.
Az Irodaház felújítása 2000-ben fejeződött be, architektúrájában környezetéhez szervesen illeszkedő, belső kialakításában és felszereltségében maximumot nyújtó épület. Az építéshez felhasznált korszerű anyagai, igényes burkolatai és nem utolsó sorban szolgáltatásai a legkedveltebb Irodaházak közé emelik.
A szolgáltatási árak magukban foglalják a közös helyiségek használatát (folyosó, recepcióterület, várakozó és tartózkodó helyiségek, mellékhelyiségek), valamint a rezsiköltséget (víz, villany, fűtés), az épület fenntartásával kapcsolatos egyéb költségeket, az iroda napi és negyedéves nagytakarítási költségeit.
Világos, reprezentatív módon berendezett, a funkciónak tökéletesen megfelelő irodákat bocsátunk az Ön rendelkezésére, kívánságára rendelkezésre állnak tárgyalóink. Egyedi igényeit külön kezeljük.
- Az irodák 20-300 m2 alapterületűek, teakonyha és mosdó, szintenként tárgyaló.
- Digitális adatátvitelre alkalmas telefonfővonalak, igény szerinti bővítési lehetőséggel.
- Nyitvatartási idő: munkanapokon: 8-18 óráig.
- Cégképviselet Budapest központjában.
- Exkluzív cégképviselet állandó irodahasználat nélkül.
- Az irodaház irodáit és tárgyalóit csak arra az időre bérli, amikor ténylegesen használja.
- A Hungarian Trade Center reprezentatív címét az irodaház ügyfele saját üzleti címként használhatja.
- Az irodaház széles ügyfélköre új vevőkapcsolatok lehetőségét biztosítja.
- Saját személyzet foglalkoztatása nélkül szakképzett titkárság segíti ügyfeleink munkáját.
- Komolyabb invesztálás nélkül színvonalas iroda, technikai felszerelés áll rendelkezésére.
- Rugalmas szerződési feltételek, rövid bérleti idő.
- Cégtábla elhelyezése az irodaház központi recepcióján.
- Elegánsan berendezett, bútorozott irodák használata.
- Saját telefon- és faxszám, személyes üzenet továbbítása.
- Recepciószolgálat: vendégfogadás, -regisztráció, -bejelentés, reprezentációs felszolgálás.
- Teljes körű titkársági szolgáltatások (szöveg-, táblázatszerkesztés, nyomtatás, ügyintézés, stb.)
- Számítógép-, internethasználat, fénymásolás.
- Kézbesítő-, futárszolgálat, postakezelés.
Ön mondja meg az árat! Határozza meg Ön, mennyiért szeretne raktárat vagy irodát bérelni!!! Kiváló elhelyezkedésű épület, kamionnal/teherautóval is könnyedén megközelíthető. A raktárakhoz irodai szobákat is bérelhetnek partnereink. 24 órás porta- és biztonsági szolgálattal és körbekerített területtel állunk bérlőink rendelkezésére.
A FirstClients második budapesti iroda központja Újbudán található az Allee Corner irodaházban.
A business center Budapest egyik legdinamikusabban fejlődő környezetében, a XI. kerületben, a volt Budai Skála helyén épült Allee komplexumban található. Az irodaház az Október huszonharmadika utca-Bercsényi utca által határolt tömbben helyezkedik el, a Petőfi hídtól 2 percre, kíváló tömegközlekedési adottságokkal rendelkezik és az autópályák pár percen belül elérhetők. \r\nA közel 52.000 m2-es, bevásárló- és szórakoztatóközpontot, valamint trendi lakásokat is
- Az épületben bevásárlóközpont, üzletek, irodák, és lakások találhatók.
- Kiváló tömegközlekedés miatt könnyen megközelíthető minden irányból: 12-es, 23-as, és 54-es busszal,2-es, 2A-s, 4-es és 6-os villamossal, 3-as metróval, és HÉV –vel.
- 3 szintes mélygarázs biztosítja a kényelmes, és biztonságos parkolást.
- A közelben van a Nemzeti Színház, valamint a Művészetek Palotája.
A DBH Serviced Office a frenkventált budai környezetben fekvő Infopark D épületében kínálja teljesen bútorozott, kiegészítő szolgáltatásokkal ellátott szolgáltatott irodáit. Rugalmas, munkaállomás-alapú konstrukciónk segítségével akár pár hónapra irodát bérelhet rengeteg plusz költséget megtakarítva: irodai gépek, bútorok, asszisztencia, stb.
További lehetőségek: tárgyalóterem bérlet, virtuális irodák.
Debrecen központjában átadott modern irodaházban kínáljuk ügyfeleinknek a következőket:
Bútorozott irodák
Teljesen felszerelt irodák
Azonnali irodák
Instant irodák
Virtuális irodák
Tárgyalótermek
Konferenciatermek
Szabadtéri rendezvényhelyszín
Munkaállomás-alapú bérleti díj
Egy zöld sziget a Duna partján – egy nagyváros nyüzsgő forgatagában:
Az ár minimum 200 nm terület, min. 3 évre történő bérlése esetén érvényes. A bérelhető terület 1000 nm-ig bővíthető. Az iroda belső kialakítása A kategoriájú.
Irodaházunk a XI. kerületben Újbudán, a Lágymányosi híd déli részén egy gyorsan fejlődő üzleti városnegyedben helyezkedik el, közvetlen Duna part kapcsolattal, a Kopaszi-gáti öböl-park szomszédságában.
Előnyök:
Családias hangulat, parkos környezet, megoldott parkolás, egy zöld sziget a zsúfolt belváros közepén a 0 kilométerkőtől 4.3 km-re. Kilátás közvetlenül a Dunára, Budai hegyekre.
Üzletét egy magán címről működteti? Sokszor van „úton”? Azon gondolkozik, hogy üzletét egy új piacra helyezze át? Akkor lehetséges, hogy a FirstClients Virtuális Iroda a megoldás Önnek. Egy virtuális irodával vonzó üzleti címet közölhet az ügyfeleivel és üzlettársaival. Szakszerű telefonszolgáltatást ajánlunk, s ez esetben a telefont az Ön cége nevében vesszük fel, a hívásokat átirányítjuk Önnek, vagy átvesszük az üzeneteket. Emellett a faxokat, valamint egyéb postai küldeményeket és csomagokat is fogadjuk, begyűjtjük és továbbítjuk.
A virtuális iroda kiegészítéseként szintén egy teljesen felszerelt irodát ajánlunk Önnek – vagy tárgyaló helyiséget rugalmas feltételekkel – pontosan, amikor szüksége van rá. Ugyanígy lesz lehetősége a vállakozása nevének és logójának az adott címen történő megjelenítésére. Irodáink mellett, modern és teljesen felszerelt tárgyaló-, konferencia- és tantermeket talál. Ezeket rugalmas feltételekkel ajánljuk Önnek, amikor szüksége van rájuk. Nincs értelme fix díjat fizetni a tárgyalótermek bérletéért, ha lehetséges kizárólag akkor bérelni őket, amikor szükség van rájuk.
A létesítményeket felszereltük internet kapcsolattal, minden szükséges audio-vizuális eszközzel, mint például projektorok, konferencia telefon, noteszek, tollak, stb. Irodáinkhoz hasonlóan a bútorok itt is stílusosak, skandináv tervezésűek. Ez azt jelenti, hogy könnyen szakszerű és kényelmes környezetet biztosíthat a találkozóihoz.
Minden üzleti központunknak közös recepciója van, tanult és képzett személyzettel, akik az Ön vállalkozásának minden recepciós és adminisztrációs elvárásainak eleget tesznek. Munkájukba beletartozik a hívások fogadása és átirányítása, a vendégek fogadása és köszöntése, dokumentumok fordítása, taxi rendelés, helyfoglalás vonatra vagy repülőre, hotelszobák, éttermek, színházjegyek és... nos, a lehetőségek szinte végtelenek.